Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

środa, 5 listopada 2014

Witam wszystkich

Po bardzo długiej przerwie spowodowanej moimi prywatnymi problemami oraz brakiem czasu i weny powracam na bloga. I tu pojawia się pytanie do osób, które tu jeszcze zaglądają jeżeli są takie.
Chcecie reaktywacje bloga?
Odpowiedzcie proszę w komentarzach.
Jeżeli tak to ja biorę się do roboty, zaczynam pisać i jakoś sobie bez Vicky poradzę a przynajmniej taką mam nadzieję.

Tak więc czekam na Wasze odpowiedzi. I wiedzcie, że to od Was zależy przyszłość tego bloga.

Pozdrawiam <3
Paulina

12 komentarzy:

  1. Ja czekam caaly czas na nowe imaginy ;) buziaki i mam nadzieje , ze co sie pojawi ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za. Będę czekać. Mam nadzieję, że stworzysz jeszcze dużo imaginów. Pozdrawiam. Mia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmieję się jak głupia do komputera jak czytam, że chcecie nadal imaginy. Uwielbiam Was <3

      Usuń
  3. Oczywiście, że chcemy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że tego chcecie =D

      Usuń
  4. Z niecierpliwością czekam na imagina! :)
    Mam nadzieję, że coś dodasz. ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja czekam z niecierpliwością na następny wpis. :-)
    Życzę Ci duuuuuuuużo weny. :-*
    XX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet sobie nie zdajecie sprawy z tego jak mnie cieszy to, że tak bardzo chcecie reaktywacji tego bloga.
      Kocham Was normalnie <3

      Usuń
  6. No to kiedy pojawi się imagin? ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro zabieram się za jego pisanie, ponieważ rozchorowałam się i nie byłam w stanie siąść wcześniej do komputera. I mam nadzieję, że jutro, najpóźniej pojutrze pojawi się na blogu.

      Usuń