Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

niedziela, 13 kwietnia 2014

The Versatile Blogger Award i Libster Award



Za nominacje szaleńczo dziękujemy! To dla nas dużo znaczy zwłaszcza,że włożyłyśmy dużo pracy w bloga.
Do obu kategorii nominowała nas HEART z  http://onedirection-polish-imaginy.blogspot.com/ 



 The Versatile Blogger Award


Siedem faktów o Vicky:

1. Uwielbiam czytać!
2. Od niedawna mam królika który nazywa się Harold.
3. Obcięłam włosy.
4. Śpiewam pod prysznicem.
5. Jestem jedyną uczennicą w klasie która robi za dużo zadania domowego i dostaje za to opierdziel.
6. Kiedy usłyszałam Midnight Memories na 4fun tańczyłam w bieliźnie :P
7. Uwielbiam "Ojca Mateusza".

Siedem faktów o Paulinie:

1. Mam już 20 lat. 
2. Studiuję informatykę. 
3. Mam długie włosy z których jestem dumna. 
4. Mam młodszą siostrę.
5. Lepiej dogaduję się z facetami niż z dziewczynami. 
6. Jestem uzależniona od słuchania muzyki.
7. Często niepotrzebnie unoszę się gniewem.




Libster Award

Pytania:

1.Co sądzisz o plotkach?
2.Znienawidzony przedmiot szkolny?Dlaczego?
3.Co cenisz w ludziach najbardziej?
4.Najbardziej szalona rzecz zrobiona w życiu?
5.Ulubiony serial?
6.Dzień z twojego życia którego nigdy nie zapomnisz.
7.Jakie masz zwierzątka?
8.Jesteś otwarta na nowe znajomości?
9.Co nosisz w kieszeniach?
10.Jakie są twoje plany na jutro?
11.Ostatnio obejrzany film?

Vicky:

1. Nie obchodzą mnie.
2. Francuski,bo trzeba się dużo uczyć.
3.Poczucie humoru.
4.Wyjście w krótkich spodenkach i bokserce na mróz z psem.
5.Pamiętniki wampirów i Teoria wielkiego podrywu.
6.Pierwszy napisany imagin.
7.Królik i pies.
8.Tak.
9.Telefon i kluczyki do szafki szkolnej.
10.Dożyć końca lekcji.
11. Nie pamiętam ale ostatni serial to "M jak miłość",a ze sportu to Igrzyska Olimpijskie.Kamil!!!!!

Paulina:

1. Były, są i będą. Spotykam się z nimi na uczelni, sama jestem obiektem plotek wraz z moim przyjacielem ale nie zwracam na nie uwagi. 
2. Metody probabilistyczne i statystyka. Dla mojego roku była to masakra ponieważ wykładowcy nie umieli przekazywać wiedzy i lecieli szybko z materiałem. 
3. Poczucie humoru, szczerość, wierność.
4. Samotny spacer po mieście, miałam wtedy coś koło 14 lat :p
5. "Na dobre i na złe", "Barwy szczęścia", "M jak miłość".
6. Dzień w którym poznałam mojego przyjaciela. 
7. Rybki :p
8. Tak :D
9. Telefon. 
10. Napisanie rozdziału na bloga ;) I leniuchowanie, trzeba wykorzystać tydzień wolnego :D
11. "Thor: Mroczny Świat"


Nasze pytania:
1. Masz jakąś fobię?
2. Masz jakieś pasje?
3. Należysz do jakiegoś fandomu?
4. Jaka była najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś?
5. Ile ciastek potrafisz zjeść na raz?
6. Lubisz nową dziewczynę Liam'a?
7.Tenisówki czy sandały na wiosnę?
8. Lubisz czytać książki czy wolisz czekać na film ?
9. Od jakiego czasu jesteś Directioner?
10. Za co lubisz One Direction?
11. Jakiej muzyki lubisz słuchać?
12. Jesteś optymistką, pesymistką czy realistką? 


Lista nominowanych zostanie niedługo dodana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz