Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

wtorek, 3 września 2013

liebster award

zostałyśmy nominowane przez aż 3 blogi, za co bardzo, bardzo dziękujemy <3
dużo to dla nas znaczy :)

pierwsza nominacja jest przez http://twolifestwodirections.blogspot.com

1. Jak masz na imię ?
Zoombi Malik: Kasia
Vicky: Weronika

2. Od kiedy jesteś Directioner ?
Zoombi Malik: od wyjścia wmyb na świat
Vicky: Od kiedy pierwszy raz usłyszałam One Thing i What Makes You Beautiful.

3.Idziesz na This is us ?
Zoombi Malik: no raczej, że tak! <3 
Vicky: Idę :D 

4. Masz płytę 1D ?
Zoombi Malik: teoretycznie to nie, ale praktycznie tak :P (siostra ma i też jej słucham)
Vicky: Take Me Home (świętość,nikt nie może dotykać) 

5. Dlaczego piszesz opowiadane o 1D ?
Zoombi Malik: połączone z moim rzekomym talentem dają całkiem niezłe efekty :P
Vicky: Lubię pisać :)

6. Co cię do tego zainspirowało ?
Zoombi Malik: znajomi :)
Vicky: Inne opowiadania i koleżanka która mnie przez 3 miesiące namiawiała. 

7. Ulubiony kolor ?
Zoombi Malik: pink :D
Vicky: Fioletowy :P 

8. Jakiej muzyki słuchasz ?
Zoombi Malik: nie ograniczam się do jednej kultury. oprócz 1d i niektórych piosenek z popu słucham w dużej mierze rapu.
Vicky: Różnej :)

9. Oprócz Directioner jesteś ...?
Zoombi Malik: z zagranicy to chyba tylko Mahomies <3
Vicky: Lubię Little Mix i Demi Lovato i jeszcze dużo więcej ale nie należę do innego fandomu oprócz 1D. 

10. Ulubiony sport ?
Zoombi Malik: siatka :P
Vicky: Koszykówka,piłka ręczna :) 



1. Ile masz lat?
Zoombi Malik: 18
Vicky: 14

2. Jakie jest Twoje hobby?
Zoombi Malik: ogólnie to nie mam takiego zajęcia, bez którego nie mogłabym żyć. lubię śpiewać, pisać, czytać, słuchać muzyki.
Vicky:Ooo...śpiewam sobie (ale tyko przy siostrze),czytam dużo książek (nocą gdy nie mogę zasnąć czyli często),słucham muzyki (w dzień gdy nie chcę się z nikim kłócić) ćwiczę (tylko na wf-ie) 

3. Dlaczego założyłaś/łeś bloga?
Zoombi Malik: bo kilka osób powiedziało mi, że mam talent.
Vicky: Chciałam spróbować pisać. 

4. O czym marzysz?
Zoombi Malik: o szczęśliwej przyszłości.
Vicky: Aby kiedyś zostać uczniem szkoły muzycznej. 

5. Jakiej muzyki słuchasz?
Zoombi Malik: różnej. nie ograniczam się tylko do 1D. słucham w grubej mierze rapu.
Vicky: Nie tylko 1D :P 

6. Co robisz w wolnym czasie?
Zoombi Malik: wychodzę ze znajomymi, oglądam filmy, piszę, czytam.
Vicky: Czytam,słucham muzyki,piszę,oglądam TV,wychodzę ze znajomymi. 

7. Ulubiony film?
Zoombi Malik: chyba każdy z jason'em statham'em.
Vicky: Kiedyś "trzy metry nad niebem",a teraz " Mój przyjaciel Hachiko" (cały czas na nim płaczę) 

8. Co chciałbyś zmienić?
Zoombi Malik: ludzi.
Vicky: Chyba też niektórych ludzi. 

9. Gdzie mieszkasz?
Zoombi Malik: okolice częstochowy.
Vicky: Dalekoooo...:( 

10. Ulubiony kolor?
Zoombi Malik: różowy.
Vicky: Fioletowy. 

11. Co myślisz o 1D?
Zoombi Malik: to banda idiotów, ale i tak ich kocham <3 :D
Vicky: Dużo by pisać ale strasznie ich lubię i nie wiem co by było gdyby 1D nie powstało w x-factor. Simon Cowell to mój bohater!! 


trzecia nominacja jest od http://somethingformyheart.blogspot.com/

1. Od kiedy jesteś Directionerką ?
Zoombi Malik: od wyjścia wmyb.
Vicky: Kiedy pierwszy raz usłyszałam One Thing i What Makes You Beautiful. 

2. Dlaczego lubisz 1D ?
Zoombi Malik: bo tak :D
Vicky: Ja ich nie lubię ja ich Kocham. 

3. Zayn vs. Liam ?
Zoombi Malik: Zayn <3
Vicky: Obaj.Nie każcie mi między nimi wybierać. 

4. Która piosenka z UAN podoba Ci się najbardziej ?
Zoombi Malik: chyba more than this i moments :D
Vicky: Stand up i Moments i More Than This  i WMYB i One Thing i Tell Me A Lie. 

5. Ulubiony kolor ?
Zoombi Malik: pink :D
Vicky: Fioletowy. 

6. Ulubione zwierzę ?
Zoombi Malik: pies :D
Vicky: Królik i Pies. 

7. Eleanor vs. Perrie ?
Zoombi Malik: no raczej, że El :D
Vicky: Hmmm...lubię El ale Perrie uwielbiam i Little MIx też <333  

8. Lubisz nową dziewczynę Liama ? <3
Zoombi Malik: hmmm... ujdzie w tłumie :P
Vicky: Nie mam nic do niej. 

9. Słuchasz Little Mix ?
Zoombi Malik: no pliiis.... ja i LM? heloł... podoba mi się ich tylko jedna piosenka (change your life) i ograniczam się do tego.
Vicky: Oczywiście.Lubie je wszystkie. 

10. Oprócz Directionerki jesteś jeszcze ... ?
Zoombi Malik: Mahomies <3 <3 <3 <3
Vicky: Lubię Little Mix i Demi Lovato i jeszcze dużo więcej ale nie należę do innego fandomu oprócz 1D. 


nasze pytania:
1. Jaki imaginy najbardziej lubisz czytać? 
2. Pisałaś kiedyś opowiadanie? 
3. Idziesz na This Is Us? 
4. Co najbardziej lubisz w One Direction? 
5. Ulubiony kolor? 
6. jak masz na imię?
7. kogo lubisz z 1D najbardziej i dlaczego?
8. masz jakieś zwierzątko domowe?
9. czy masz innego bloga oprócz tego?
10. czemu masz bloga i skąd czerpiesz pomysły na niego?


blogi, które nominujemy:




1 komentarz: