Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

poniedziałek, 9 września 2013

osobiście

wiem, że jest blog i czekacie na opowiadania. wiem, że jest jeszcze mój Zayn do skończenia (już ostatnia część). ja to wszystko wiem. ale niestety jestem w klasie maturalnej i mimo, że poodchodziły mi przedmioty takie jak np. biologia, chemia czy niemiecki, to i tak mam niezły zapierdziel w szkole i kupę nauki.
kolejny rozdział na takemetodifferentworld.blogspot.com będzie już w weekend. tak samo, jak Zayn tutaj.
obiecuję i przepraszam <3

4 komentarze:

  1. Ale wszystko w porządku :) My to rozumieny ! Też przecież chodzimy do szkoły ! <3 Nie martw się :D Dodawaj kiedy będziesz miała czas !

    OdpowiedzUsuń
  2. Niczym się nie przejmuj. My rozumiemy ;) I poczekamy spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się... Czekamy I ROZUMIEMY!
    Klasa maturalna to już nie przelewki.
    JUż się nie mogę doczekać.
    No i informuje, że u mnie nowy, mam nadzieję, że zajrzysz i skomentujesz http://sherlitta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na mojego nowego bloga.
    Jeśli znajdziesz chwile czasu będzie mi miło jeśli dołączysz do obserwatorów.
    onedirection-polandstory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń