Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

piątek, 26 lipca 2013

pożegnanie

Witam was po raz ostatni...
Tak.
Chciałam się z wami pożegnać już na zawsze.
Wybaczcie mi, ale nie mam czasu na prowadzenie razem z Zoombi Malik tego bloga.
Ani czasu, ale również weny brak.
Nie mam pomysłów na nowe imaginy.
Wybaczcie.
Jeśli mnie wena poniesie, to może będę wysyłała swoje imaginy Kasi, a ona umieści je na blogu. 
Ale nie spodziewajcie się ich często.
Kilka, kilkanaście w najlepszym wypadku, do roku.

Przepraszam te osoby, które zawiodłam moją decyzją, ale poważnie nie ma innej opcji.

Dziękuję za wszystkie komentarze, miłe słowa, za te nominacje do nagród.
To serio pomaga.
Dziękuję również za wszystkie odsłony.
Sama na tego bloga będę wchodzić codziennie, bo uważam, że Kasia ma wielki talent. 

Jeszcze raz przepraszam i życzę wam spełnienia najskrytszych marzeń! <3

~Viola

4 komentarze:

  1. Rozumiem Twoją decyzję i wiedz, że będę tęsknić za Twoją twórczością :/

    OdpowiedzUsuń
  2. popieraam komentarz na gorze . szkoda ze nie dodalas kolejnej czesci z zaynem ale no coz . bd tesknic !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. imaginy z Zaynem to moje prace, Zoombi Malik :D
      a ja zostaję :)
      +też mi szkoda, że Viola odeszła, no ale nie bd jej zmuszać...

      Usuń
  3. Ojeej no szkoda, ale czasem tak bywa, że sobie rady nie dajemy.
    Mimo wszystko byłaś świetnaa :)

    Zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń