Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

środa, 7 sierpnia 2013

Cześć!

Witajcie! 
Jestem Vicky Horan i od dzisiaj razem z Zoombi Malik będę prowadziła tego bloga. 
Mam nadzieję,że spodobają wam się moje imaginy tak samo jak spodobała wam się historyjka z Harrym którą napisałam na konkurs. 
Chciałabym wam bardzo podziękować,bo głównie dzięki waszym miłym komentarzom zostałam współ można powiedzieć właścicielem bloga. Kocham was  <3 
Pierwszy raz piszę taką notkę więc może opowiem wam coś o sobie. 
Mam prawie 15 lat czyli 14.Urodziłam się w styczniu.Mam siostrę i brata. 
Jestem Directionerką od 8 miesięcy. 
Poza 1D jestem fanką Ed'a Sheeran'a i One Republic & Linkin Park :D 
Kiedyś już pisałam bloga z imaginami więc mam trochę wprawy.Po za tym piszę opowiadanie z chłopakami w głównej roli. 
Jeśli chciałybyście się z nim zapoznać to proszę http://he-is-just-a-friend.blogspot.nl/
To tyle co chciałam wam powiedzieć. 
Miłego czytania moich imaginów :) 
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz