Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

niedziela, 19 maja 2013

84. Gify 7

1. Louis i Liam założyli się. kto pierwszy dotrze do brzegu, ten idzie z tb na randkę.

Louis i Liam:



*po zawodach*

Louis: hahaha, przegrałeś!

Liam:

Louis:


2. idziesz ulicą.

Louis:


3. Niall: umówiłem się z [t.i] na randkę!


Zayn:


4. ty: postanowiłam, że na randkę wybiorę się z...

Zayn:


Harry: 


Liam:

Louis:

Niall:

ty: wybieram... wybieram...

 Niall i Louis:

ty: wybieram Liama!

Harry i Zayn:

Louis i Niall:

Liam:


5. Zayn: Lou! tam gdzieś na dole jest [t.i]!

Louis:


6. Harry: [t.i] słuchaj, to dla cb.

ty: ...


7. ty: Zayn!

Zayn:

ty: kocham cię! uważaj na sb!

Zayn: ja cb też skarbie!


8. ty: co ty robisz?!


Zayn: znowu przedawkowałem marsjanki!



9. ty: to jak, idziemy do tego...


Zayn:


ty: ...klubu.


10. twój tata: a co się tutaj dzieje?!

Harry: nic, nic. ja się właśnie zbieram. do widzenia.



11. ty: Hazza, więcej kotów już nie bd!

Harry:

ty: serio.

Harry:

3 komentarze:

  1. Hahahahah dobre ;D
    Uwielbiam ♥
    __________________
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh według mnie najlepsze
    !, znowu przedawkowałem marsjanki" xdxd
    I mina Zayna- bezcenne :-) ~ MissPotatoe

    Najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha :D Mi najbardziej podoba się 5 i 6 :D

    <33

    OdpowiedzUsuń