Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

piątek, 3 maja 2013

osobiście



posłuchajcie.
wiem, że wchodzicie na tego bloga i go czytacie (odsłony mówią same za sb) i strasznie chciałam wam za to podziękować, bo nie myślałam, że przez tak krótki czas bd ponad 3300 wejść. jednakże nie komentujecie moich prac i nie wiem co o nich sądzicie. 
więc mój apel do was: proszę, komentujcie imaginy, nawet 'fajny' czy 'ok' mi wystarczy. chcę wiedzieć, czy podoba się wam to, co piszę.
mam taką średnią motywację do pisania kolejnych części i do wymyślania kolejnych, nowych imaginów. chciałabym pod następną moją pracą zobaczyć minimum 5 komentarzy. wiecie jak to motywuje? raduje? 
więc jeśli czytasz, to komentuj, kilka sekund cię nie zbawi, jak to mawia moja babcia :D

enjoy <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz