Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

czwartek, 25 kwietnia 2013

libster awards




zostałam nominowana do libster awards przez http://foreverhungryboy69.blogspot.com

za co bardzo, bardzo dziękuję ;)


1. Jak masz na imię ?
Kasia :D
2. Grasz na jakimś instrumencie ?
no nie bardzo :P
3. Od kiedy jesteś Directioner ?
od pierwszego ujrzenia wmyb na vive (czyli od któregoś tam, podejrzewam 15, września 2011)
4. Która piosenka podoba ci się najbardziej z płyty UAN i TMH ?
uan - i wish, tmh - kiss you/little things
5. Najlepszy film jaki oglądałaś ?
hmm... nie mam takiego jednego, ulubionego filmu. lubię never say never, step up'a, paranormal activity :D
6. Twoje ulubione danie ?  
kurczak z ryżem i warzywkami! 
7. Ulubiony kolor ? 
różowy
8. Gdzie byś chciała pojechać w przyszłości ? 
byłam w rzymie, paryżu, niemczech, austrii i 12964 różnych innych miejsc, ale jakoś nie było okazji jechać do londynu, więc moja odpowiedz to: londyn :)
9. Czy posiadasz ulubionego chłopaka z One Direction ? 
taak, Zayn <3
10. Masz innego bloga lub stronkę na facebooku ?
ale zastanawiam się, czy go nie zawiesić, bądź zlikwidować, bo nikt na niego nie wchodzi zbyt często, a ja też nie mam wiele czasu na zajmowanie się i nim i tym blogiem o 1D... jednakże zachęcam do wchodzenia na blog o Austinie!


blogi nominowane przeze mnie:




moje pytania:

1. ile masz lat?
2. od kiedy jesteś directioner?
3. bez jakiej rzeczy nie możesz ruszyć się z domu i dlaczego?
4. jakie 3 rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę?
5. kim chcesz zostać w przyszłości?
6. coca cola czy pepsi?
7. dlaczego prowadzisz bloga?
8. jeśli to ostatni dzień w twoim życiu, co robisz?
9. gdzie chciałabyś jechać?
10. uan czy tmh?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz