Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

niedziela, 10 marca 2013

17. Gify 3

1. ty: Harry, dzisiaj nici z seksu. nie mam ochoty...

Harry:

ty: hmmm...no dobra.

Harry:

ty: ale uśmiechnij się ładnie za to.

Harry:


2. ty: Zayn, jak wyglądam?

Zayn:

ty: teraz?

Zayn:

ty: a w tym?

 Zayn:

ty: no a teraz jak?

Zayn:


3. 1D: gdzie byłaś?:

ty: na randce z [imię jakiegoś chłopaka].

Harry:

ty: oficjalnie was powiadamiam, że zostaliśmy parą.

Harry:

4. ty: siedzi dwóch chłopaków, jeden smutny i ten drugi mówi: ej, co ty taki smutny jesteś? ten mu na to: dupa mnie oszukała... tamten: co? chciałeś pierdnąć, a się zesrałeś?

Liam i Louis:

Niall:


5. ty: kochanie...

Liam:

ty: może jakieś małe bara-bara, co?

Liam:

ty: ahahahahaha! żartowałam!

Liam:


6. ty: chłopcy, wróciłam!

Louis: byłaś na zakupach?:

ty: tak, byłam :)

Niall: kupiłaś nam coś dobrego?

ty: w galerii byłam matoły!

Louis i Niall:


7. Liam, Zayn, Louis, Niall: woooow, ale laska:

Harry: to moja nowa dziewczyna...:

Louis:

1 komentarz: