Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

piątek, 22 marca 2013

37. Gify 5

1. ty: Harry, jak ty się zachowujesz?! ogarnij się trochę! ile ty masz lat?!

Harry:


2. Louis: zjadłbym coś...
Harry: czekaj, zaraz zawołam [t.i]. zrobi nam coś do żarcia:


ty: Harry, masz ręce, wiesz gdzie kuchnia, więc zrób sb sam! ja nie jestem twoją pomocą domową, tylko dziewczyną!

Harry:


3. Paul: [t.i] przyjechała, jest na lotnisku.

1D:


4. ty: cześć, jestem [t.i], i od dzisiaj bd zajmowała się waszym ubiorem.

Harry:


5. ty: no i jak radzicie sb z tym stolikiem?

1D:


6. oprowadzasz mamę po waszym nowo kupionym domu.
ty: a tutaj jest nasza łazienka...

Harry:




7. Zayn: Harry, naucz mnie tańczyć...

Harry:


Zayn: a może jakoś krok po kroku i coś mniej skomplikowanego...?!

Harry: powtarzaj za mną:



Harry: dobra, umiesz, więc też pokaż jak bd podrywał panny na parkiecie.

Zayn: 


8. Paul: chłopcy, bd mieli nową, młodą nauczycielkę...

1D:

Paul: ale dochodzi wam nowy język. mianowicie polski.

1D:

ty: no dobra chłopcy, mam na imię [t.i].

Zayn i Harry:

ty: zaczynamy. Harry, co umiesz powiedzieć po polsku?

Harry: cześć, mam na imię Harold i jestem bardzo przystojny:

ty: świetnie, a teraz coś trudniejszego. może... w szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie.

Harry:

Liam i Niall:

ty: Niall, śmiejesz się z kolegi, więc może ty coś powiesz?

Niall:

Harry do Nialla:

ty: Zayn, może teraz ty spróbujesz?

Zayn:

ty: no Zaaaaayn, dawaj...

Zayn:

ty: no próbuj, bo postawię ci jedynkę!

Zayn:

ty: świetnie!

Zayn:

Harry:

ty: no więc może teraz Louis.

Louis:

ty: dobrze!

Louis:

ty: to jeszcze Liama nie słyszałam, Liam powiedz coś.

Liam:

ty: perfekcyjnie.

ty: dobrze, słyszałam już dzisiaj wszystkich, więc Liam, Louis, Zayn dostają po 5, Niall tylko plusa, a Harry 1.

Harry:

ty: ale ja nie żartuję...

Harry:



9. ty opowiadasz kawał.

Zayn:

*3 minuty później*

Harry:


10. ty: chłopaki wychodzę, bd bardzo późno.

1D:

Niall: chłopaki, robimy imprezę!:

Harry:

*po chwili*

1D:



Harry:

Louis: Harry, nie pij więcej...:

Harry:

1 komentarz:

  1. Najlepsze były ostatni i przed ostatni reakcja Harrego :)
    Heheh...kocham gifyyy!!

    OdpowiedzUsuń