Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

wtorek, 12 marca 2013

22. Gify 4

1. ty: kupiłam wam marchewki i chipsy!

Louis i Niall:


2. ty: nareszcie jestem sama w domu...

1D:



3. Louis: pójdziesz ze mną po marchewki?

ty: no mogę iść.

Louis:

*w sklepie*
Louis: poproszę kilogram marchewek:

sprzedawca: przepraszam, ale właśnie zabrakło...

Louis:

sprzedawca: ale bd jutro!

Louis: 

Louis: to co, ale i tak pójdę do innego sklepu!


4. Niall: [t.i], patrz, znalazłem zdjęcie twojego chłopaka, jak był mały!:

 Harry: a mówiłeś, że nigdy nie pokażesz jej tego zdjęcia...! kłamca...!

Liam: za karę nie bd robił ci kanapek!:

 Niall:

Liam: ja nie żartuję...!

Niall:

Niall: jesteś tego pewny?!:

Liam: tak!

Niall:



5. ty: Harry, Taylor cię szuka...! zaraz tu bd...!
Harry: to może ja wyjdę...


6. Louis: to za to, że zjadłeś mi wszystkie marcheweczki!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz